Get Adobe Flash player

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Szklarskiej Porębie
Turystyczna 2, 58-580 Szklarska Poręba , tel 75-717-23-56

postheadericon Wspólnoty Mieszkaniowe

Pracownicy administracji sa do państwa dyspozycji w następujących dniach:

Poniedziałek     7:00-15:00

Wtorek             7:00- 15:00

Czwartek         7:00- 15:00

Piątek              7:00-15:00

W Środy dni bez przyjęć (praca w terenie)

 

Zadania administratorów wspólnot mieszkaniowych obejmują całokształt zagadnień związanych ze wspólnotami mieszkaniowymi zarządzanymi przez MZGL.

Do Państwa dyspozycji pozostają administratorzy wspólnot mieszkaniowych:

 

  • Małgorzata Trojanowska Administracja Zasobów Komunalnych
    tel. 75 717 24 16 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Szczegółowy zakres zadań administratorów wspólnot mieszkaniowych:

  • ewidencjonowanie zasobów wspólnot mieszkaniowych
  • rozpatrywanie skarg, odwołań i wniosków współwłaścicieli wspólnot mieszkaniowych
  • nadzorowanie rozliczania we wspólnotach za wodę, ciepło, energię elektryczną itp.
  • przygotowanie wewnętrznych aktów wykonawczych dotyczących zadań związanych z zarządzaniem wspólnotami
  • przygotowanie dokumentów ramowych związanych z wykonywaniem zadań zarządcy nieruchomości wspólnej, a w szczególności umów na wywóz odpadów, usług kominiarskich, konserwacji dźwigów osobowych, anten zbiorczych, dezynfekcji i deratyzacji itp.
  • koordynowanie i nadzór nad prowadzoną przez ZWM-y działalnością całodobowego utrzymywania czystości na terenach przypisanych wspólnotom
  • uczestnictwo w przejmowaniu i przekazywaniu nieruchomości
  • nadzór nad windykowaniem zobowiązań współwłaścicieli
  • roczne rozliczenie kosztów utrzymania budynku
  • plan gospodarczy dla danego budynku
  • wykonywanie napraw i konserwacji budynków
  • roczne rozliczenie kosztów na każdy lokal mieszkalny
  • bieżące rozliczanie kosztów utrzymania każdej nieruchomości
  • odrębnie rozliczanie comiesięcznych opłat związanych z utrzymaniem lokalu np. wody, dostarczanego ciepła itp.
  • przygotowywanie treści uchwał zgodnie z wnioskami w tej sprawie
  • zbieranie podpisów pod uchwałami
  • realizacja uchwał
  • stały nadzór nad prawidłowym i systematycznym przebiegiem wymaganych przepisami przeglądów
  • prowadzenie dokumentacji budynków itd.
  • nadzór i rozliczanie prac remontowych
  • doradztwo w podstawowym zakresie technicznym i eksploatacyjnym mieszkań i budynków
  • udzielanie właścicielom informacji o aktualnym stanie technicznym i prawnym nieruchomości